توقع زیاد!!!

مَنِ رَها...

یِ روزی اوج میگیرم...یِ روز در همین نزدیکی...

توقع زیاد!!!

این توقع زیادیه ک دلم میخواد وقتی دارم اهنگ گوش میدم یهویی صداش قطع شه و یه شماره غریبه رو صفحه گوشیم بیاد و یهو یه جورِ خاصی بشم.بدونم این همونه ک میخواستم.همون اتفاق نو و جدید.ینی مطمین باشم.بعدش گوشی رو جواب بدم و یه صدایی ک اون ته مه های ذهنم آشنا باشه بگه سلام! و من چند لحظه نتونم خرف بزنم از سر ذوق و تعجب و بدون سلام بگم دیووونه دلم برات تنگ شده بود.این ادمِ پشت خط میتونه ی هم کلاسیِ قدیمی یا یه دوست یا همسایه باشه.کسی ک خاطره های قشنگ باهاش داشته باشم.کسی ک ترجیحن وقتی بچه بودیم با هم بودیم.وقتی حسّامون راس راسکی تر بود.توقع زیادیه ک دلم یه ادمِ جدید بخواد? ادمی ک مث من باشه.بدون اینکه بگم بدونه ک الان دلم میخواد باهاش حرف بزنم و گاهی هم بدونه ک باید خفه شه و فقط با سکوت پیشم باشه.... توقع زیادی نیس ک...این همه ادم تو این دنیا هَس.چی میشه مگه یه دونه حالا خوبِ خوب هم نه.یکم خوبش یهو بیاد تو زندگیم. دلم یه دوست میخواد ک.واقعن دوست باشه و واقعن دوست باشم و واسه هم مهم باشیم.این روزا خیلی خالیه جای دوست برام...برا منی ک فک میکردم بهترین دوستا رو دارم.اما نداشتم.شایدم خودم دوست خوبی نبودم.نمیدونم.به هر حال نشد و من الان یک عدد انسانِ بی دوستِ واقعیَم ک فقط یک عدد دختر خاله دارد و چار تا دوستِ الکی ک وقتی هم دیگه رو میبینیم زورکی لبخند میزنیم(حتی اینم نمیزنم گاهی) و به هم سلام میدیم و از کنار هم رد میشیم.همین.همین.اره همین... این توقع زیادیه ک بعد خوردنِ یه دونه یخمک.پرتقالی,یه دونه چیپس خلالی, یه دونه لواشک ازین مدل اب نباتیا,ی لیوان نوشابه , و یکم بادوم!!!!!! دل پیچه نگیرم و چاق نشم حتی?! بستنی با طعم کاپوچینو هم بود تازه !!!! توقع زیادیه?!!! نَ!!!. این توقع زیادیه ک تو یکم ادم تر باشی,مهربونتر باشی?!:-D این نوقع زیادیه ک تو این شرایط دلم سفر شیراز و مشهد میخواد?! اونم طولانیُ پشت سر هم... من اگه از کسی خوشم نیاد هیچ وقت نمیتونم حتی تظاهر ب صمیمیت کنم باهاش.بی ادبی نمیکنم اما فقط تحویلش نمیگیرم!!!! همیشه هم بابا سر این قضیه بم گیر میده ک چرا با بعضی مهمونا سرد رفتار میکنم انقد!!! خب نمیتونم.می فهمین???? خدایا کمکم کن پس فردا امتحان دارم:( 7000 ب بالا میارم.مگه نه?! هوم:)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  6 / 1 / 1393برچسب:,ساعت 1:51  توسط badbadak